Thursday, November 28, 2013

#1273 - Segmen : Blogwalking CUTI SEKOLAH bersama ayuinsyirah

Hye Readers,



Hari ini aku nak join satu segmen iaitu "blogwalking CUTI SEKOLAH bersama ayuinsyirah". Sebenarnya aku ade perasan segmen nie beberapa hari yang lepas..Tapi aku lupa plak sape diantara korang yang dah join. Alang-alang ternampak Pha Is join segmen ini maka aku pun amik masa laa kejap untuk join.

Walaupun aku tak ada kena mengena ngan cuti sekolah tapi peduli laa..hahaha..Segmen ini pun amat mudah..kepada mereka yang nak join, anda boleh klik banner di atas atau pun pergi ke website owner segmen ini (klik sini).

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. hehehehe... bagus la ko nie... sesama support each other...

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen

    Done follow back #498

    ReplyDelete
  3. Selamat bersegmen harap2 berjaya ;)

    ReplyDelete
  4. cecomel je kan upin ipin heeee :)
    selamat bersegmen tuan blog~

    ReplyDelete
  5. saya pun ada join jugak segmen ni..

    ReplyDelete
  6. selamat bersegmen dan berblogwalking.. :D

    ReplyDelete
  7. http://dhiadirham.blogspot.com/2013/11/segmen-blogwalking-cuti-sekolah-bersama.html

    ReplyDelete
  8. datang blogwalking sini dari segmen yg sama...

    ReplyDelete